3/12/07

El color del Nadal

Quants dies sense escriure! El motiu exacte ha sigut trobar el tema, d'entre les desenes de coses que diàriament m'agradaria contar. El col·lapse de l'abundància! Finalment he triat un a l'atzar. A vore si en els pròxims dies done eixida a la resta de coses que tinc al pap.


Un miracle s'ha produït al meu balcó. Una flor de Pasqua, que em regalaren l'any passat i que he mantingut -ací caic, allà m'alce- durant tot l'any, regant-la de tard en tard, i no fent-li ni cas, ha tingut el detall (o la poca vergonya, o la provocació) de "florir" amb les seues fulles roges, sense que jo haja fet res que no fora quedar bocabadada en vore-ho.


No és tan "perfecta" com les que venen a les botigues, però és la "meua" flor, que ha sorgit, possiblement, per "denunciar" la meua indiferència a les plantes del balcó. Al costat n'hi ha un únic gerani, que tampoc té vergonya, i que treu unes floretes roges fantàstiques cada tres setmanes, independentment de si té aigua, sol o vent. Gràcies a Déu, n'hi ha gent amb un humor.