17/2/09

Murakami per al bon dia

Ahir vaig descobrir un artista japonés de nom Takashi Murakami. N'hi ha qui el situa en l'art pop, continuant la línia de Warhol. Jo, que vaig estudiar història de l'art per obligació, sempre he pensat que està bé entendre i analitzar les obres gràfiques, però que és més important gaudir-les per damunt dels conceptes. Així que no en faré un anàlisi.



Ací teniu dues peces que m'han agradat molt, pel seu color. M'encanten els colorins. Com als xiquets. I m'agradaria fer coses semblants, per compensar les realitats lletges i grises que de vegades critique en aquest blog.

Murakami també té altres peces més fosques i en la línia del dibuix manga. A més, sembla ser que és un peseter (com ho hauriem de dir ara? euroter?) i controla molt que es fa amb les seues imatges. Igual em demanda per posar aquestes imatges ací. Disfruteu-les mentre puga deixar-les!