24/1/09

Mel de Romer i de Tarongina

Aprofitant uns moments de pausa entre feina i feina (he treballat avui dissabte i treballaré demà diumenge, després d'una setmana de pluriocupació), he visitat alguns dels meus blogs predilectes. En un d'ell m'he trobat notes de tecnologia, d'actualitat i de la música de la terra: Miquel Gil i Pep Gimeno "botifarra". Vicent Partal va fer un dinar "familiar" i li cantaren uns batres: mel de romer i de tarongina. Si em perd algun dia, igual estic mirant-los i escoltant-los al iutuf : http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/118885

Volia escriure altres coses, però haurà de ser en un altre moment. Vaig a vore si les haques de dalt em deixen dormir per a poder treballar demà.

1 comentari:

Anònim ha dit...

doncs vine a dormir a ca blava, que jo no estic i la Rateta te vol molt.